04 December 2011

free hair???

assalamualaikum... hai kawan2..

^__^

entry kali ni una nk sebut pasal free hair.. free hair mmg berdosa kan??
sebenarnyer jwpan cik una x.. ahha..bukanla.. hehe.. i means, free hair dlam umah, dpan mahram xpe.. yg menjadi HARAMnye pabila kua dr umah.. una pernah dengar ceramah dr Ustaz Azhar Idrus, dy ader ckp, anak perempuan, melangkah je kluar dr umah tanpa tudung, ayah dier akan tanggung dosa 2 sbb xmarah n ajar anak dier.. tp zaman sekarng pon bukn semua org dengar ckp kan??

 motifnyer cik una wt entry ni kali ni bukan nk kutuk ke per.. tp just nk gtau korang... TAKsemestinyer FRee Hair xtau agama.. 
 korang x cayer???

cube korang tengok ni--...
..........

 haa?? see???

 dier bgus pe.. simpan smua video ustaz Azhar dalam enfon.. kite?? ader??? hehe... una ckp kat dri sendri la.. haha.. bukn burukkn diri tau?? dengar je sllu.. cume xdela save lam enfon.. ^__^ [tapi baik okeh?? haha]  *xbaik angkat bakul sendiri.. hehe..

haaa??? pe cer??? jgn kutuk org xpakai tudung  lg k?? doakan mereka dpat hidayah cepat2 n menutup aurat sepenuhnyer...

 org tnaye lagi,.. org yg menutup aurat sgt 2 betol ke?? ke setakat menutup urat dengan pakaian berbalut segala bagai?? 

 ops,, renung-renungkan.. dan selamat berAMAL... ^__^

[nasihat untuk diri sendri juga]

 bye kawan2..

assalamualaikum.. ^__^

4 Komen:

Encek Rizaira said...

menjaga aurat perlu disertai dengan akhlak dan akidah yg baik.....

~cik una~ said...

yelah pak ustaz.. ahhaha.. :)

Encek Rizaira said...

abg bkn ustaz....topik cani selalu dibicarakan....cewah

~cik una~ said...

haha.. mmg.. sengaja post... kuang2.. bosanla.. kje byk.. TAPI.. mlas.. hahaks!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by UBGcreativeart