08 October 2011

Berpunca dari Citu..

assalamualaikum kawan2...

tajok kalini berpunca dari citu.. pelik an?? sbnarnyer.. kami berseronok merentas desa sebelom g kelas.. huhu..
 mesti korang pelik an??

begini ceritanya,.... Pada suatu hari.. haha ni haa, hari rabu lepas, kami punyer kelas yg start dr pagi abis kul 1, so kami blik la umah kul 1 tu naik bus.. bile kami blik, tau2 je la ape yg kami wat an??
 hohoho.. ape lagi, titow la.. hehe..
 nk dijadikan cerita, kami bgun da awl da sebb nk g kelas yg kul 4.30 2, bus kami kul 3.45 cm 2 la, tp xtau la pae masalah bus 2, mai awl kot dr biase, kami da nampak dh bus 2, da kejar2, lari2 anak dah semata2 nk dpatkn bus 2, sekali korang tau?? kami tertinggal bus..

kesimpulannya, kami berjalan kaki la ke kelas dlm 1 km lebih kot nk smpai kelas plak kat tingkat dua.. huh, bahagia nya kami mase 2, ngn kaki melecet segala bagai.. hari ujan lagi.. 

 Tapi kami suker.. sbb klo bukan kerana bus 2 tinggalkan kami, sumpah kami xjalan sejauh 2,kami xdpt nk menikmati keindahan sawah dlm perjalanan ke kampus..huhu
mmg terbaik..

cover sat ea?? haha

da mula posing dah.. see?? meke suke an??
best pe rentas desa.. huhu

300m lg nk masuk uitm..

yg ujong jalan 2, gerbang pagar uitm..

see?? da masuk lam uitm ni.. tp perjalanan masih jao.. kesabaran amat deperlukan..
dan kesakitan perlu ditahan..

da masuk jao2 bru jupe si signboard welcome ni..huhu
korang tau bpe lama kami amek mase nk sampai ke kampus naik kaki?? just 30 minit je.. dlm ujan rintih2, seronok.. sape nak join?? cepat angkat kaki.. hohoho..


udah dlu ea?? klo ad sape2 nk join.. jom.. kite rentas desa ramai2..
 tata,.. assalamualaikum.. ^^

2 Komen:

mrs.cokelat said...

uitm arau yg sgt besar.. sy first time smpai di kampus arau.. awesome. ! huu~

~cik una~ said...

Awk blja kat cni gak ke?? Klo jupe tegur la na??hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by UBGcreativeart