30 September 2011

SAYANG macam CIPSmorE..

sayang kejap ad kejap xde..

xsesedap rase..seindah perisa..
 cipsmore lagi sedap dari sayang 2...

 knp perlu ade rase 2??
(sayang ini sayang kepada manusia ajnabi)

plzzz...
GOOOOGooo!!!

 go away..
 I HATE this feeling!!!

4 Komen:

Zetchi Henry said...

manusia ni kan
selalu didampingi perasaan spt tuh..
tapi tak kisahlah
awak cuba je anggap semua tu'
adalah sbhgian drpd
jln kehidupan
ambil n jadikan sbg pngjran
jgn menghalang
tapi membendung!
sbb kalau rasa tu ditentang secara keras
tak ke mana perginya!
sebab perasaan tu kan abstrak
tak terlihat'tetapi boleh dirasa!
;d

marul donald_trumph said...

sayang???humm...kamu tetap mcm ni husna...dari sy hadir,sampai sy pergi..kamu still mcm ni juga...tetap tertanya2 erti sayang...pada sape plak agaknye kali ni kan..humm

AwieKashi said...

metafora yang sangat sastera... HAHAHAHA!

~cik una~ said...

Zetchi Henry : thanks.. tp xpela. bnda 2 xpenting pada saya,baik tiada kalo ad tapi menyakitkan an??huhu

marul donald_trumph :xyah nk ada sape sgt la an?? xde sape2 pon... muak da.. haha cuak layan org ni.. baik wt bodoh je... study lagi baik.. ^^

awiekashi: hehe..metefora la sgt an?? bersastera skitla an.. bosan xde benda nk update.. ahhaa
xde meaning pon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by UBGcreativeart