30 March 2011

APRIL MENJELMA...

Bila dier datang
Bile dier dating menghampiri kita… makin takot terasa dijiwa..
 Ape yg datang??
Sukar untuk diungkapkan dengan kata2..
 Xterucap dek kata2..
Memeng sungguh menakutkan..


Bila april tiba, hati mula berkata…….

Cabaran sebelum final bermula..

(5 test, 3 term paper, and 1 presentation)


1/04/2011 : test 1 BEL422 (REPORT WRITING)
2/04/2011 : test 2 MAT491 (CALCULUS 3)
4/04/2011 : test MGT420 ( PRINCIPLE AND PRACTISE OF MANAGEMENT)
6/04/2011 : test 2 ECO415 ( THEORY AND APPLICATION OF ECONOMICS)
8/04/2011:  - submit REPORT BEL422 and PRESENT the REPORT.
-          Submit TERM PAPER PHI454(individual assignment about Breast Cancer)
-          Submit PROJECT WORK MGT 420 (make own COMPONY)
9/04/2011: test 2 MAT423 (LINEAR ALGEBRA)


2 baru yang diketahui…
 Yang belum macam mane???
Tapi mungkin ader pertukaran pada activity2 di atas..

AFTER THAT…..-à… STUDY WEEK hanya ad 4 HARI SHAJA!!!


2 baru sikit…
 Ni hAAAA….
 Jangan main2…

FINAL EXAMINATION…..
Bermula dari 21 hingga 3/5/2011
 Bermula dengan ECO415----à>>>> berakhir dengan PHI454.
perasaan takut mengundang.. excited… stress.. tension… and bingung..
aduh, berikanlah aku kekuatan!!! 

stress...

study..

confuse.!!!

sad and crying..


 Wish me luck my friends.. I wish you all GOOD LUCK too…J


Ya Allah, permudahkanlah jalanku mengharungi dugaan-dugaan yang mendatang..
 berikanlah aku ketuatan supaya tetap teguh berdiri dilandasan yang benar..
aku juga berharap agar KEJADIAN BANJIR yang berlaku pada SEM lepas berulang lagi…
YA ALLAH, aku juga bermohon, permudahkanlah aku mengingati apa yang aku pelajari dan yang akan ku pelajari..
Mudahkanlah segala urusan-urusanku… jauhkanlaha aku dr sebarang kesulitan YA Rabbi..
jauhkan la aku dr melakuakan kemungkaran dalam kesulitan..
 berikanlah aku kekuatan..

berikanlah aku kejayaan Ya Allah, aku berharap agar kejayaan yang menanti diriku.. demi kebahagiaan kedua ibubapa ku..
 aku menyayangi mereka Ya Allah, kau berikanlah aku kekuatan untuk aku buktikan kepada mereka bahawa.. aku juga BOLEH.. menjadi yang terbaik dalam kalang yang terbaik..

 amin Ya Rabbal Alamin… (T_T)

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by UBGcreativeart