18 February 2011

berikan ku ketenangan..

Ya Allah, berikanla aku ketenangan..
 Kenapa?? Aku bukn tidak bersyukur ngn ape yg aku ad..Tp.. knp, disaat aku merasakan bhgia kepada derita mendatang??Maafkan aku Ya Allah, mmg aku bersalah lam hal yg da berlaku..
 Aku yg mulakan, mmg aku yg kne tnggung..tp knp???Knp peristiwa da leps nk kne ungkit kembali? Knp kwn yg yg dekat ngn aku satu ketika dhulu mengungkitkn blik cerita yg da lepas..
Xpela, mmg ptot kot aku hdapinya.. dam mg aku salah, mmg sush nk lupakan sesuatu yg berlaku.. tp mereka pk mereka je ke? Cmne ngn situasui aku yg sorang2, sdgkan mereka rmai2??
Apela mknanya smua ni.. sori my frenz.. jgn sbb laki kita nk gdow or else..Sy bukn perampas n xde niat langsung nk rampas..itu hnya slah phm semata2..jnji setia??Jnji setia nk diungkit?? Apela sgt.. mcm xkenal kwn yg sgt2 rpt dulunye ni.. mmg nakal ckit, da tau pon wt2 xtau.. hum
Xpela,da mls nk pk, hope pd kwn2 yg membaca dan terasa, arap2 dy phm juga situasi disni mcm mne..dan da important thing.. lau nk msg stakat nk skiti haty sorg kawan, baik xyah msg..maaf lau terkasar.. tp ia harus diluahkan, xluahkan skit.. skit, nangis… smua 2 xkn wujud dlm idop ni lagi,tp knp lau dgn kwn xpnh berhnti untuk sume 2??
Sori my frenz… jgn habiskan air mata yg da sdia ad kurangnya ni.. dan untuk pengetahuan korang… I have no boy!!!!
I DO LOVE MY FRENZ MORE THEN BOYFRIEND….
(*if I do hv bf..)
 Sory again..
 Wallahu,…

4 Komen:

Noor Adibah said...

ibah sokong una.. kawan2 penting kan?? hehe..
una ibah dah follow una dah!

~cik una~ said...

thanks iba..syg ibah sgt2..una akn follow blik.. tp, jap tau, lambat sori la.. line slow.. hehe :)

Noor Adibah said...

una: hee. una syg ibah.. maceh! terharu.. ade org syg ibah.. if kita x penah jumpe kan.. hee..

~cik una~ said...

hahahha.. sme2.. una syg kwn2 una sume.. thanks la sbb ibah still ad untuk una..una sgt2 syg kwn2 una.. ibah pon. wlaupn kita xpnh jupe.. tp pd una.. ibah sgt3 baik.. maceh sbb sudi kwn ngn una.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by UBGcreativeart