30 September 2010

aku tELAh jatoh CINTA.....

Dahulu..
sewaktu awl mengenalinye..
 Aku xpenh mengerti..
 ape maksud di sebalik setiap kata2 yg diucapkan oleh nyer..
  Ape yg dia nk daripada ku sebenarnyer???
Ape perlu aku buat bile dier tanye mcm2 soalan??
Haruskah aku berterus terang padanye yg aku try tuk fahami dier.. tp aku xmampu..
 Aku keliru…
 Aku try untuk fahami dier lgi..
 Tp tetap xphm dier..Sdey sgt bile kenangkan saat2 2..
 xnk giveup..!!!
coba & coba lg untuk fahami dier…

sekarang….
 Bibit2 cinta 2 ade..
 Sikit demi sikit aku coba untuk mencintainye juga
Seperti….
 aku cintai yg len sebelomni…
aku terharu dan sgt hepy bila da mulai fahami diri dier..
 da faham kehendak dier..
 da cube untuk sllu berdepan ngn dier tnpe bosan…
 even smbil bermen cinta dgn  yg len…
 yg pasti aku akan syg dier selamanyer…………
 aku COBA & trus menCOBA hingga mencapai kejayaan..

mesti sume tertnye2…
 siape kah DIER ????
di mane jumpe dier??
 Kenape dier??
 Bile ??
 Bagaimane???
Mengapa???
Huhu….
Dialah…..
MATH LOGIC.. <3




4 Komen:

ZieRa said...

suda ku duga..dia tu adala math logic..same la kita..sy pon da syg giler kt math logic nie..ehehe..alhamdulillah...

~cik una~ said...

hehe.. alhamdulillah.. love u la.... cos u love what i loved 2.. tq dear...

Unknown said...

huhuhu..ngada2!!ingtkn ape td...math logic?dpt B jew masa part 1 dulu taw..

~cik una~ said...

kais: huhu.. xpe.. bgusla 2.. ok wat.. dr xlulus.. hehe.. alhamdulillah... una nk lebih.. hehe.. tp xtaula dpt ke x.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by UBGcreativeart