20 August 2010

HaruSkaH Ego ku HilanG keRanA Ku SgT meRindUiNya.????

maafkan aku bila mencintaimu..
maafkan aku kerana cuba membencimu walaupon ku tau ku xpnh mampu..
maafkan kesalahanku kerna menyakitimu..
 maafkan segalanye yg telah ku wt padamu..
MAAFkan aku...
halalkanlah sume yg telah kau beri pada ku,,
halalkan la...izinkan la aku tenang tanpa mu..
kuatkan lah aku idop tanpa nya YA ALLAH...
berilah ketenangan jiwa kepada ku YA ALLAH..
kenapa aku harus mencintai manusia yg cintanya hanya seketika???
mengapa harus cinta???
berikanlah aku kekuatan untuk teruskan idopni..
mmg sush untuk luperkn org yg kiter pnh syg..
tapi....
 ku harap suatu hari nanti aku akn bisa melupankannya spenuh hatiku..
 n berharap agar dy sedar akn kehilangnku...
aku sgt MERINDUINYer....
meskipon dulu dy xpnh muncul ketika ku perluknnye..
 tp aku bhgia ngn diriku kerana statusku dgnnyer..
bila perkataan "BREAKUP" keluar dr mulutnye..
 mnyebbkan aku rase dunia ni..xpnh adil pdku...
bile dberikan peluang HOLD..
 perasaan lebih tenang..tp bile Hold macm BREAKUP..
 ape maksud d sebalik kejadian tue..???
perlukah aku untuk masih menyayanginyer???
perlukah menangis untuk org yg xpnh hargai kite bile bersama??
perlukah aku untuk merinduinye??
 perlukah aku lenyapkan egoku kerana rinduinye??
 adakah dy masih perlukn aku untuk memberi smgt kpdnye???
apakah dy masih syg pdku???
apekah sume ni xberarti ape2pon buatku??
knp harus mencintai seseorg???
knp???? 
segalanye penuh dgn tanda tnya...
yg pasti..
 wt mse skrg aku still sygkan dy...
thanks 2 ALLAH sbb beri aku kekuatan 2 untuk truskan idop..thanks 2temn seperti adik...(siti fatimah zahra) 
kerana.....
 tidak penh jemu mmbntuku untuk melupakan ape yg harus dilupekan..
 kerana tnpa cinta manusia..kite stil boley idop...
mungkin ini yg terbaik...
maafkan akq dik lau akq ckp, akq sdg merindui dy...kerana dy akq rase sume perasaan..
HEPY,BHGIA,KCEWA,SDEY,MARAH,BENCI n so on..
meskipon dy bkn milikku lg..tp dy still dhati..

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by UBGcreativeart